Subject: FW: Veneetsia Komisjoni palve Eesti sisendiks Veneetsia Komisjoni Rule of Law Checklist'i, tähtaeg 25.11.2024
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 4 Oct 2024 09:08:23 +0300

From: Keiu Saral <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 3, 2024 4:14 PM
To: Kristin Kaur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Veneetsia Komisjoni palve Eesti sisendiks Veneetsia Komisjoni
Rule of Law Checklist'i, tähtaeg 25.11.2024
Importance: High

Tere!

Veneetsia Komisjon on uuendamas õigusriigi põhimõtete kontrollnimekirja
(Rule of Law Checklist
<https://www.venice.coe.int/webforms/documents/default.aspx?pdffile=CDL-AD
(2016)007-e> ), mh tulenevalt Reykjaviki deklaratsioonist.

Sellega seoses palub Veneetsia Komisjon (kiri on lisatud) Eesti
ametiasutuste tagasisidet sellest, kuidas Eestis on kontrollnimekirja
rakendatud.

Samuti soovitakse ettepanekuid kontrollnimekirja parendamiseks.

Sisendi mahuks on määratud 5-7 lk.

Palume Justiitsministeeriumil koos teiste asjaomaste asutustega koostada
Eesti sisendi.

Ootame Eesti vastust 25. novembril – minu meiliaadressile.

Seejärel saab Eesti esindus Strasbourgis selle Veneetsia Komisjonile
edastada.

Tervitades

Keiu Saral

53 53 14 95